Voiko painoa pudottaa pelkästään ajattelemalla?

Toivon, että istut tukevasti tuolissasi, sillä kerron sinulle salaisuuden.

3 päivän aikana painoni on pudonnut 2,3kg. Jos olet uusi lukija, ja ihmettelet mitä minä horisen, käy lukemassa tämä postaus.

Ainoa asia, jota olen nämä kolme päivää tehnyt, olen noudattanut Pam Groutin tutkimuksen #7 ohjeita E2 kirjasta. Siinä kaikki.

Okei. Lisäsin yhden "salaisen ainesosan" soppaan mukaan mutta ihan sen takia, että halusin nähdä, voisiko tämä yhdistelmä olla ratkaisu jokaiseen toiveeseen, jota mieleni halajaa. Pidän sinua vielä jännityksessä tuon "salaisen ainesosan" kohdalla mutta jos muitakin asioita alkaa tapahtua, kerron sen sinulle erittäin mielelläni.

Olen jännittynyt, innoissani, hurmioissani - melkeinpä ekstaasissa.

Mutta palataanpa hetkeksi takaisin maan pinnalle.

Aion toistaa tämän kokeen uudelleen pariinkin otteeseen. Ensin ajattelin, että katson yhden viikon ajan, mitä painolleni tapahtuu mutta sitten mietin, että yksi viikko voi olla liian pitkä aika muistaa mitä minun pitää tehdä. Siksi päätin, että teen kaksi muuta kolmen päivän koetta. Katsotaan sitten mikä todellinen tulos on.

Täytyy myös myöntää, että ennen tätä vaihetta, olen käynyt paljon läpi niitä asioita, jotka psyykkisesti voivat estää minua laihtumasta. Niitä pelkotiloja mitä tapahtuu, jos pudotan painoani ja minusta tulee hoikka. Tätä työtä olen tehnyt viimeiset 2,5 vuotta.

Matka on siis ollut pitkä ja jonkin aikaa olen jo tuntenut, että en löydä enää niitä pelkoja, joita pitäisi käsitellä. Siksipä tämä tutkimus avasi mahdollisuuksien oven.

Joku voi tässä vaiheessa kauhistella ja ajatella, että 3 päivässä 2,3kg pudottaminen on merkki vakavasta sairaudesta. Itse en usko siihen. Olen kuullut tarinoita ihmisistä, jotka oikeasti pudottavat todella nopeasti painonsa ja pitävät sen poissa sillä, että ovat saaneet poistettua painoon kohdistuvat pelkotilat ja muurit ympäriltään.

Koska minä uskon siihen, että ylipaino on vain suojamuuri. Se pitää julman ja pahan maailman ulkopuolella, se ei satuta eikä tuomitse. Ja kun nuo asiat saadaan poistettua, paino tippuu - ilman ponnisteluja.

Lisäys 16.3.2015: Minun oli ihan pakko ottaa vaa'an lukemasta kuva, jotta saan oikeasti näyttää mitä tapahtuu.



Mutta sitten kerron sinulle toisen salaisuuden.

Olen kova elokuvafani. Olen katsonut satoja eri leffoja elämäni aikana ja rakastan niitä yli kaiken. Tässä parin vuoden aikana olen kuitenkin vähentänyt television katsomista pariin tuntiin viikossa, joten luonnollisesti elokuvienkin katsominen on jäänyt.

Sain viime vuoden lopulla päähäni ajatuksen, että haluan nähdä erään elokuvan, joka on valmistunut vuonna 2010. Muutaman kerran olen yrittänyt etsiä tuota elokuvaa mutta en ole löytänyt sitä mistään. Olen etsinyt leffaa Anttilasta, Prismasta, Citymarketista, CDON.comista jopa Amazon.comista. Mutta joka paikassa se on ollut loppuunmyyty.

Mikä on todennäköisyys, että ihminen, joka katsoo televisiota 2 tuntia viikossa, bongaa mainoksen, jossa sanotaan, että leffa esitetään 15.3. klo 21.00 Neloselta?

Aika pieni sanon minä! =D
Sattumaako?
Tuskin!

(Ja ihan vaan juonen takia minä tämän leffan haluan nähdä =D )

Näiden lisäksi olen saanut ideoita New Yorkin matkaa varten. Seuraava askel onkin pistää nuo ideat käytäntöön!

Wuhuu! Wähänkö Jännittää =D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!

Follow @ Instagram

Back to Top