Aarrekartta / Elämän taulu

Kävin tänään tekemässä "Aarrekartan" toiselta nimeltään Elämän Taulun hyvän ystäväni luona. Kurssi oli 3 tunnin mittainen kattava paketti siitä, miten omia unelmiaan voi toteuttaa aarrekartan muodossa.

Olen kuullut ja lukenut aarrekartoista monta kertaa ja silloin tällöin olen omia aarrekarttoja tehnytkin. Mutta tekemistäni aarrekartoista toteutuneet asiat ovat olleet hyvin pieniä, kuten kaulahuivi tai kello.

Oli todella mielenkiintoista käydä kuuntelemassa miten aarrekartta tulisi "oikeasti" tehdä. Oikeastaan siihen ei ole olemassa oikeaa tai väärää tapaa. Ongelma minun kohdallani on ollut korvien välissä. Kuten olen aikaisemminkin sanonut, hyvä energia vetää puoleensa hyvää energiaa, negatiivinen negatiivista. Kun olen toivonut jotain, olen saattanut ajatella asiasta jotain negatiivista, jolloin en ole saanut sitä toteutettua.

Jos sinulla on mahdollisuus käydä ohjatusti tekemässä aarekartta, suosittelen sitä lämpimästi. Olo tapaamisen jälkeen oli todella mahtava, sillä positiivinen energia soljuu koko porukan kesken. Jokainen esitteli oman taulunsa ja hyvin huomasi, miten taulut olivat tekijänsä näköisiä - vaikka henkilön tapasikin ensimmäistä kertaa.

Tästä se lähtee...

...kuvia ja tekstejä on leikattu paljon...

...ja lopputuloksesta näet pilkahduksen tässä...
Lisätietoja siitä, miten aarrekartta toimii, löydät pian ilmestyvästä eKirjastani "Elämänhallinta - Unelmista Tavoitteiksi ja Toteutukseen". Löydät sen julkaisemisen jälkeen www.unelmaonnellisuudesta.fi Putiikista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!

Follow @ Instagram

Back to Top